detaljer.


Adidas Orginals Santiago.

Alltså HELT SERIÖST, den vänliga själ som känner för att ge mig en dyr present!
Ge mig en sån här klocka!! :)
Den BLÅA'/ROSA (och vit/blåa') är HEEEEEELT underbaaaara!! <3
Denna SKA sitta på min arm i sommar.. MUMS MUMS MUMS!

Har varit hemma i Östersund OCH Krokom i helgen.
Kom med tåget vid 13-tiden i torsdags. Då mötte hjärtat upp mig osså åkte vi hem till honom sen skjutsade han mig till Emelie, Engla & Nicklas.
Där myste jag lite innan jag övningskörde med pappsen hem till Krokom :)
Åt middag, tvättade & duschade där sen tillbringades kvällen hos Nathalie, med big brother och mys.
Sen kom älskligen och hämtade mig för läggdax! :)

fredag morgon och dag tillbringades med min finaste Daniel.
Jag kan inte med ord förklara varken för dig eller någon annan hur lycklig du gör mig.
När vi träffades första gången trodde jag väl aldrig i min vildaste fantasi att det skulle bli så här.
Jag trodde inte att jag kunde bli kär. Absolut inte så här kär. En känsla jag aldrig träffat förut.
Jag vill heller aldrig träffa den igen. Jag hoppas du är här för att stanna.
För alltid kommer du vara mig närmast hjärtat.
Finns ingen annan som skulle göra det som du gör och har gjort för mig.
Min kärlek till dig är obeskrivlig.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, och av hela mig.
Du är verkligen mitt ljus i mörkret. Det finaste jag vet.
KÄRLEK <3



Fredagkvällen tillbringades med Emelie, Hobbe & Gabban.
Det var underbart såklart. Vi va hemma hos Emelie i Torvalla och fördrack drinkar och hade det gött.
Sen blev det en timma på Plaza. Tack för det mina vänner! Sen hem och sova.
Pigg som en nötkärna på lördag åker grabben på jobbet duktig som han är. Och pappa kommer in och hämtar mig, vi kikar lite på stan sen åkte vi hem. Va i Krokom med mamma & pappa hela dagen.
Såååååå skönt var det måste jag erkänna. Sen åkte jag hem lagom till att Danne slutat jobbet osså fixade vi lite mat och hade en sån riktig myskväll. Den behövdes. Man blir som nykär gång på gång <3

Natten till idag va dock inte exakt lika mysig, 03.11 kollade jag på klockan då jag precis vaknat av att jag drömde jag mådde illa och hade ont i magen. DE VA VÄL FAN INGEN DRÖM!!!
Fy faaaaan, SMÄRTA!
Och SOM jag kräktes, (bara för att ni vill ha det så detaljerat som möjligt).
Sprang väl mellan sängen och kräktoan några gånger under natten, innan klockan ringde 07.00 och jag klev upp för att bli skjutsad på tåget.
De tog mig hela vägen till t-centralen, Stockholm.
Så nu sitter jag återigen hemma i lägenheten på Lidingö.
Imorgon är det 25 jäääävla dagar kvar här.

Jagskaflyttahemtillminaallaunderbarafina!!!!!
<3


/peace!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Trodde det skulle stå på bloggen om du träffade Danny utanför G3 haha :P

Tur vi fick mysa innan du vart dålig iaf :)

25 dagar! puss min älskade!!!

2012-05-20 @ 23:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0