Saknar hemma!

Jag saknar hemma, massor idag!
Tur att mamma kommer om någon timma så jag får lite sällskap av hemvärlden iallafall :)

Jag hoppas på att hitta någon billigt biljett, så jag kan åka hem snart! :) Inte för att jag har varit borta länge, men ändååååå!! :) Och om en vecka precis just nu på dagen, timman, sekunden TYP så ska jag åka in till stan för att möta min älskling som kommer hit och hälsar på! Det ser jag fram emot massor såklart <3

Imorgon då jag slutar har jag gjort min första vecka på jobbet! Känns riktigt bra måste jag säga!
Jobbar med tre stycken väldigt bra människor, Lissan, Emil & Anna-Karin. Några jag trivs otroligt bra med. PLUS alla andra som finns på stället är toppen!!! :)

Tänkte lägga upp lite bilder på lägenheten i brist på annat, och för om det finns någon enstaka själ kanske vill se hur Annelittan bor!! :)

Sovrummet:
   

Hallen:
  

Vardagsrummet:
   

Köket:
   

Toaletten:
   

Kanske lite sisådär med kvalitén, men kom hit och titta med era egna ögoooooon mina fina vänner!! :D


/Peace!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Kommer å kollar in lyan och dig snart jag ;)

2012-01-20 @ 01:02:55
Postat av: Madde

Fan vad jag älskar din lägenhet Littan :) <3

2012-01-20 @ 15:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0