Din inre röst.

När man känner någonting, då är man alltid sig själv.
Då är man ingen annan än just sig själv.
Man ska lyssna på sin inre röst och inte tänka, tycka och veta så mycket.
För det är bara ett hopkok av vad andra människor har skapat.
- Håkan Hellström, 2011.


Hej hej hallå.
Vilken otroligt seg men väldigt skön dag, söndag är det tillome.
Igår kväll hade jag det väldigt lugnt och skönt här hemma i soffan, vid 00.30 började ögonen slumra, jag tänkte att - Det är ju jävligt skönt att somna på soffan innan man går och lägger sig riktigt i sängen.
Det slutade dock med att jag vaknade med kläder på, smink på, tvn på, datorn på och lampor på, klockan 10.30 imorse.
Det är ändå ett gott tecken på en skön soffa och trygghet. :)
Så det gjorde inte så mycket.

Så ringde hjärtat och piggade upp mig rejält, vi hade ett långt samtal.
Och för varje minut som går tycker jag om honom bara mer och mer.
Du är så otroligt fin. Jag saknar dig massor såklart <3 Men vi ses om mindre än två veckor.
Känns ju underbart!




Sen ringde min fin fina vän Emilia, man blir så glad varje gång!
Emilia är en vän som jag verkligen behöver, hon är så otroligt klok och fin.
Tack för att du finns gumman, du är underbar <3



Idag har jag ändå inte gjort mycket, eller jag har iallafall duschat två gånger (för att jag frös, inte för att jag var smutsig ;) hah!)
Och så har jag diskat, och plockat upp en av sju små lådor jag har! Hängt in lite kläder i garderoben! Men inte mer än så, legat i soffan och kikat Gossip girl då :)

MEN NU - FOTBOLL SEN SOVA, imorgon börjar jag på mitt nya jobb! :)

/Peace!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du är en underbar vän som jag är väldigt glad att jag har! Fick väldig lust till en ny resa när jag såg bilden där från Kos :)

2012-01-16 @ 09:02:53
Postat av: Anonym

Ni är underbara båda två! Kramar till er!

Jag mår så bra när du mår bra Anne-Lie!

2012-01-18 @ 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0