2011, finaste året i mitt liv.

2011, vilket helt underbart år.
Var ska jag börja? Ska jag ens börja?!
Behöver jag ens förklara?!



Jag flyttade hem till Östersund från Stockholm i mitten av Januari, och då flyttade jag till en liten etta mitt i stan, hade lätt för att umgås med vännerna som bor i stan och kunna va ute på natten men ändå sova hemma!
Jag bodde dock bara där i 3 månader, sen flyttade jag hem till mamma & pappa i Krokom.
Lättsamt ändå, de går bra med bussar men jag har nog sovit lika mycket om inte mer hos mina kompisar.
Och hos mitt hjärti såklart <3



Jobbat lite extra här och där på olika förskolor, dock inget jag rekomenderar, inte alls roligt.. att bli uppringd på tidiga morgonen för att få åka på en okänd förskola och jobba, kanske tillome stänga avdelningen och ha all föräldrakontakt, känns lite sådär. Men men, för dom är det ju tydligen lugnt så då får dom väl ha det så då.
Jag jobbade, tackade och tog emot pengarna jag fick! :)



Jag har även varit ner några svängar till Stockholm och jobbat på mitt gamla jobb, och det är ju såklart uuunderbart! hah :)



I år jag har rest mest av allt. Varit och hälsat på brorsan i Barcelona två gånger, varit till Stockholm vid x-antal tillfällen, två veckor i Turkiet och massor med småtripper hit och dit.
Det kommer en annan dag då jag skriver om mina underbara resor lite mer detaljerat, men det orkar jag inte just nu, är ju en hel del!! :)



Jag har verkligen haft ett så sjukligt bra år i år, inte för att jag levt något lyxliv, eller levt loppan så..
Men jag har verkligen gjort de jag velat göra och bara umgåts med dom jag tycker om!
I och för sig så är väl det ett lyxliv, i min värld iallafall :) Så jag är lycklig <3



Mina vänner har varit detta året för mig
, finns så mycket mer jag både kan och vill skriva. Men som jag just i detta nu inte orkar, tårarna lär ju börja rinna och orden finns i överflöd MEN jag måste sova för imorgon ska jag upp på mitt nya jobb!!
Jag skriver mer imorgon helt enkelt, denna sida kommer uppdateras MASSOR!

Jag måste väl säga att det bästa som hänt mig i år, det som värmer hjärtat allra mest är ju såklart att jag har blivit så otroligt tok kär. Oväntat med sååå sant!
Du är det absolut finaste jag vet Daniel, du är bäst! <3

/peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0