f r i s k !

Allt började i söndagsnatt kl 01.22 kräktes jag som en jävla idiot. Och de höll på fram till 11.30 på måndag fm.
DEN ABSOLUT VÄRSTA NATTEN I MITT LIV VAD JAG KAN MINNAS!!

Jag har varit hemma från jobbet exakt hela veckan och har legat däckad i soffan som en klubbad säl.
Om man ska ta fram de positiva från veckan så är det såklart att min bästa Daniel kom hit. Stackarn fick ta hand om mig, de mådde jag bra av. (Han med hoppas jag) ... Haha!
Det blev väl inte riktigt som vi tänkt, vi hade ju som lite planer för besöket. Men allt får skjutas fram till nästa gång. Men den som väntar på något gott..


Du är de absolut finaste jag vet <3

De var först igår som jag kände mig som människa och faktiskt kunde gå på en liten promenad i det fina vårvädret.
Jag gick till apoteket och fick köpa mig en riktig kur som förhoppningsvis ska leda mig in på banan igen.

Eftersom jag knappt ätit nånting på sex dagar, så har jag såklart tappat mycket energi, miniralen & vitaminer och allt vad kroppen behöver.
Så nu fick jag någon slags juice som är som ett kosttillskott. Och en brustablett som ska pigga upp.
Och dessa saker innehåller då såklart de saker jag behöver.

Jag känner mig redan piggare faktiskt. Känns underbart! SÅ IDAG SKA JAG TVÄTTA!! :)


Jag längtar efter mitt älskade Östersund.

/Peace!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att läsa att du börjar må bättre!

Det är inget roligt när du är sjuk! Tur i oturen att Daniel var hos dig. PoK

2012-02-18 @ 21:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0