Rebecca Black - Friday.

Hej Hej Hallå!
Sitter och tittar på "vakna med the voice" och som varje torsdag så är Daniel Paris där och snackar av sig lite :)
Alltså jag tammefan ÄLSKAR den grabben.. han är riktigt cool!



Idag ska jag och mamma städa ur min lägenhet här i Östersund. Den jag har bott i sen 11e Januari. Har dock bara sovit där en natt i hela mars månad.
Tyvärr så trivdes jag inte alls någe bra i den. Att komma från min faktiskt ganska stora tvåa som jag har i Stockholm till denna lilla etta med kokvrå. Det kändes inte bra. Lyhört och trångt. Inte mina egna möbler och saknaden till något som inte fanns i den blev för stor.
Så nu flyttar jag hem till mamma & pappa i Krokom.
Så nästa gång jag flytar bär det nog iväg till Stockholm igen.
(Liten liten blandning från lägenheten i Stockholmoo, saknar den så jävla massor <3 <3)

     

     

   

   



 
 


Andreas Johansson - The four season-spring.
BRAA LÅT!!!!





Jag & Elin har bokat resa till Barcelona nu!!! ÄNTLIGEN! :D
25-31 maj åker vi!! :D
Det kommer bli helt underbart som allting annat jag gör tillsammans med min bästavän.
MEN nu får vi hälsa på våra älskade storebröder också + Emilia!! Så detta kommer blir legendariiiiskt :D


/Peace!


Kommentarer
Postat av: Eliiiiis

Awiiiiii, saknat dina inlägg brooo!!!

Tycker du ska komma ner hit NU om du vill ha tidigare vår, här är det ingen snö och man kan gå i chinos och tygskor hur mycket man vill, KOMSIIIII!!!



och BARCELONA kommer bli en sån stört rolig resa så det finns inte!!!!!wiiiiiiiiiii

2011-03-31 @ 11:32:27
Postat av: WOGGA

OH OHWWW!!!!

2011-04-02 @ 03:13:06
URL: http://www.talfel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0