två dagars uppdatering.. :)

7 April:

Det finns ingen rättvisa i världen..
Människor dör, naturkatastrofer sker, barn svälter...
Fan vilket någorlunda enkelt och väldigt bra liv jag lever egentligen.
Visst, jag bor hemma hos mamma & pappa och har inget jobb som jag kan försörja mig helt ensam på.
MEN.. jag har en underbar hel & frisk familj, massor med fina vänner.
Folk omkring mig som jag mår fantastiskt bra av.

Sen dessa människor och de ställen i världen som jag inte mår bra av att vara i närheten av. Det är bara att bestämma att - Nej, jag vill inte. Då behöver jag inte.
Vi som lever i Sverige har all möjlighet i världen att bestämma över oss själva och vi kan i själva verket må hur pass bra vi vill. Så länge vi är friska och krya såklart. Men i dagens läge och samhälle känns det som att vi väljer det med. Mestadales upp till var och en om man vill eller inte.

Jag ser ett regn som faller ner
men mina tårar är det inte nån som ser
och ingen tror på det som sker
När hela himmelen är blå vem kan förklara då
regn som faller ner...



bästavän <3 48 dagar kvar till vi åker till Barcelona!!! :)

Det finns en människa som jag verkligen älskar av hela mitt hjärta, spelar ingen roll om hon är glad, arg, ledsen, busig, generad, sur.. i mina ögon är hon alltid den finaste!
mitt älskade lilla blåöga' <3
Att jag har dåligt samvete är ingenting jag sticker under stolen med. Jag vill umgås med dig 24timmar om dygnet. Ganska enkelt att förstå att de inte går.. Men jag vill verkligen ge all tid som finns åt dig.
Det har blivit dåligt med besök den senaste tiden. Men jag tror och hoppas att det du & din familj förstår att jag älskar er lika mycket i vilket fall som helst <3 <3
10 April:

I fredags var jag med mamma på stan, åt lunch, shoppade och mådde bra av varandras sällskap helt enkelt.
Sen mötte jag upp Emelie, Nicklas & Engla på Maxi (där dom förövrigt borde börja tro att jag är tjuv) :) HAH!
Vi åkte hem till dom och bara myste i massor. Engla-hjärtat har blivit så stor.. Helt fantastiskt att se hur en människa utvecklas SÅ mycket på SÅ kort tid ändå. Jag kan inte bli annat än extremt stolt över dig min finaste lilla tjej <3

Jag for hem till Krokom och åt middag med mamma & pappa sen åkte jag in till stan för en myskväll med Maddelutta! :)

07.30 på lördagmorgon klev vi upp, på med täckbrallor, täckjacka, väntar och ut i det fina blåsvädret som Östersund hade att bjuda på denna fantastiska dag :)
Det var skoter-SM och jag jobbade i entrén tillsammans med Emelie, Madde, Bettan & Janne. Rolig dag även om de va kallt så jag tillslut inte kunde röra fingrarna efter alla biljetter man rivit.

Mot eftermiddagen var det bara att åka hem och duscha, fixa sig i ordning, dricka ett glas vin, höja volymen i högtalaren och peppa inför kvällen.
Då jag och Madde var klara så gick vi (Madde lite sur, jag råkade kika liiiite fel i busslistan - HAHA!) vi gick till familjen Boije/Olofsson. Myste, lekte & drack lite vin innan vi begav oss upp på travet och hem till Janne för ännu mer vin och lite förkalas.

19.00 startade banketten som faktiskt var väldigt organiserad och faktiskt mycket trevlig.
Skoterfolk och inte speciellt många fler än de sällskapet jag kom dit med som jag kände. Men ack så trevligt de är att träffa nytt också. Efter prisutdelningen & middagen så fortsatte jag och Madde dricka vin hemma hos henne och sen gick vi till Petra, Emil & co som var på förfest.
Sjukt roligt att träffa Petra igen, inte varje dag man träffar denna fina Pitebo :)

Sen fortsatte jag och Madde på G3 medan resten gick på Marité. Riktigt trevligt faktiskt.. de var en ovanligt lugn och skön utgång. Men jag hade ju faktiskt riktigt riktigt trevligt :)
DET betyder alltså att jag inte varit bakis idag.. HUR skönt som helst verkligen. Så då jag vaknade idag gick jag och hängde med Petra, Emil, Adam + en till som jag tillomed redan glömt namnet på :( hängde med dom en stund i bussen dom bodde i (väldigt lyxig och fin för att vara en buss - HELT KLART) innan dom packade ihop sig och åkte norrut igen. Det var mycket trevligt :)

Har annars varit med Madde hela dagen.. Alltid lika trevligt. Du är en underbar vän som jag gillar att umgås med och älskar otroligt mycket. Du är så bra min vän. PUSS!

Haft tacoskväll & kikat fotboll med pappa. Grattis till 3 poäng och vinst Milan. Men vad-i-hela-fridens-jävla-namn va de för K*KMATCH???! Näe inte okej nånstans....

God Natt!

/Peace!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0